کنفرانس مطبوعاتی شرکت Google در ۸ آبان برگزار خواهد شد.

بازدید: 2,278 views تاریخ ارسال: 19 اکتبر 2012 دسته بندی: اخبار - News [teleShare]

 

گوگل با ارسال دعوتنامه‌های رسمی، خبرگزاری‌های سراسر دنیا را برای شرکت در کنفرانس مطبوعاتی ماه اکتبر در نیویورک دعوت نمود. این که گوگل، قصد رونمایی از چه چیز یا چیزهایی را در این کنفرانس که ۲۹ اکتبر (۸ آبان ماه)‌ دارد، هنوز مشخص نشده است، اما بدون شک به غیر از سیستم عامل اندروید، گجت‌های خانواده Nexus بخشی از آن هستند.

در حال حاضر، شایعات زیادی از محصولات مرتبط با گوگل به گوش می‌رسد که نشانگر تمایل گوگل به شکستن قوانین گذشته و همکاری با تولیدکننده‌های مختلف برای گجت‌های خانواده Nexus است. همچنین امکان این که غول بزرگ دنیای تکنولوژی به معرفی یکی  یا حتی همه‌ این محصولات بپردازد، وجود دارد.

از جمله این شایعات، زمزمه‌هایی از رونمایی از فبلت ۵ اینچی Nexus 5 توسط HTC، تلفن هوشمند LG Nexus 4 که چندی پیش تصاویر آن به بیرون درز پیدا نموده بود و یا حتی تبلت ۱۰ اینچی Nexus 10 سامسونگ به گوش می‌رسد. در کنار این موارد، حتی مدت زیادی‌ست که اخبار گوناگونی از عرضه نسخه ۳۲ گیگابایتی Nexus 7 گوگل به گوش می‌رسد. به غیر از این گجت‌ها، بدون شک سیستم عامل اندروید بخش دیگری را از این کنفرانس تشکیل خواهد داد. ارائه و معرفی به روزرسانی‌های جدیدی برای اندروید ۴.۱ و یا حتی صحبت در رابطه با اندروید ۵ نیز می‌تواند به عنوان بخشی از این کنفرانس مطبوعاتی باشد.

به هر صورت، همه چیز تا قبل از برگزاری این کنفرانس در حد حدس و گمان و شایعه باقی خواهد ماند. بنابراین با وبلاگینا در ۸ آبان ماه برای دریافت اخبار بیشتر و یا شبکه اندروید در یوتیوب همراه باشید.

منبع : Techradar , weblogina
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
جدیدترین برنامه ها و بازی ها